września 10, 2017

Laser IPL Philips Lumea 1997 Advanced - opinia

Każda z nas marzy o gładkiej skórze, dlatego dziś kilka słów o laserze IPL który posiadam od roku.




-Czy warto wydawać tyle pieniędzy na domowy laser?

Producent obiecuje że : 
„Lumea korzysta z technologii intensywnego światła impulsowego (IPL), znanego jako jedna z najskuteczniejszych metod zapobiegania odrostowi włosów”


Ale może zacznijmy od tego na co powinno się zwracać uwagę przy kupnie 
lasera "domowego" 
(niekoniecznie PHILIPS LUMEA 1997).


  • Marka – Lepiej wybierać znane marki.Markowe produkty mają lepsze warunki gwarancyjne i serwisowe.

  • Ilość emitowanych impulsów – im większa,tym dłużej można użytkować urządzenie.

  • Możliwość regulacji mocy działania – jest to bardzo dobra funkcja ponieważ można sobie dobrać działanie do wrażliwości swojej skóry.

  • Funkcje dodatkowe – najlepsze lasery nie potrzebują specjalnych okularów, tylko mają wbudowaną funkcje zabezpieczenia.

  • Dwie nasadki - najlepiej jak posiada minimum dwie specjalne nasadki (na dolączonym zdjęciu widać czerwoną do twarzy i w srodku laseru białą do ciała) 



Czy produkt jest skuteczny?

Słowa producenta 

"Nasze badania kliniczne wykazały znaczne zmniejszenie ilości włosów w ciągu czterech zabiegów wykonywanych co dwa tygodnie — dzięki nim skóra zyskała gładkość. Aby utrzymać te wyniki, wystarczy doraźnie powtarzać zabiegi. Czas między zabiegami może się różnić w zależności od indywidualnego tempa wzrostu włosów. "

Niestety nie jest on przeznaczony dla każdego:

Urządzenie Philips Lumea działa skutecznie w przypadku włosów o naturalnych kolorach: ciemny blond, brązowy i czarny. Podobnie jak inne zabiegi wykorzystujące światło, Philips Lumea NIE działa skutecznie na takie kolory włosów, jak rudy, jasny blond, biały/siwy. To urządzenie NIE jest też przeznaczone do usuwania włosów z ciemnej skóry. " 


Czy boli ? " Zabiegi są całkowicie bezbolesne."





Moja opinia : 

- Minusy 

-Cena, zapłaciłam w Niemczech w Media Markt 269 euro, czyli 1145 zł. 
-Posiadam ten produkt rok i używałam przez jakieś 4 miesiące, ale niestety nie przyniósł tych rezultatów, które obiecywał producent,powiedziałabym nawet,że mam teraz gorszy problem z owłosieniem 
niż wcześniej (ponieważ przed każdym zabiegiem trzeba zgolić owłosienie maszynką, więc automatycznie mi go przybywało). 


- Plusy 

Jeżeli chodzi o wykonanie i wygląd laseru daje 10/10 :). 


Do plusów zaliczam również: 
-długi kabel 
-przejrzystą instrukcję i łatwość wykonania zabiegu 
-możliwość wyboru mocy od 1 do 5 
-bezbolesny zabieg
-bezpieczny zabieg

-Podsumowanie

Niestety laser się nie sprawdził ale obawiam się że mogę mieć problem z nadmiernym owłosieniem i muszę udać się do lekarza.

Uważam że ktoś kto nie ma problemu z nadmiernym owłosieniem z pewnością będzie zadowolony.
Wystarczy spojrzeć na opinie na internecie :).

11 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziwaszy nie kręcą mnie tego typu zabiegi i zdecydowanie wolę tradycyjną metodę depilacji maszynką :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam IPL marki Braun i widzę efekty, ale jeszcze nie takie jakie bym chciała. A już chyba powinny być lepsze niż są. Pewnie niedługo zrobię posta na blogu opisując wszystko dokładnie, ale może najpierw zrobię jeszcze kilka zabiegów, żeby sprawdzić czy przyniosą sto procent satysfakcji.
    I powiem Ci, że ja też mam problem z nadmiernym owłosieniem, więc może powinnam być już w tej chwili zadowolona z efektów;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile juz stosujesz? i opisz mi Twój problem ? . Ja niestety mam naprawde ciemne naturalne włosy a najgorsze jest to,że usune je wieczorem a rano mam już nowe . Niestety na mnie ten produkt nie dziala,ale moja mama i siostra posiada TANSZĄ wersję i na nie działa,takze nie ma reguły

      Usuń
  3. Myslalam zeby zainwestowac w ten sprzet! Laser w sensie, bo juz jestem zmeczona regularna depilacja.. ale mowisz ze nie jest az tak dobry jak producent opisuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. długo zastanawiałam się nad tym laserem, ale Twoja opinia tylko potwierdziła, że podjęłam dobrą decyzję o rezygnacji z zakupu :) uf portfel nie ucierpiał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Planuję go sobie zakupić, jestem po depilacji laserowej w salonie kosmetycznym ( chodziłam tam rok) ale wszystkiego niestety nie usunął.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zainteresowana kupnem. Najlepiej by było, żeby można było przetestować a potem kupić :)
    Wiem, tak się nie da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami philips robi akcję, że można kupić urządzenie i zwrócić w ciągu 3 miesięcy bez podawania przyczyny :)

      Usuń
  7. Szkoda, że lampa jest niewymienna. Po zużyciu lampy urządzenie powinno zostać zutylizowane ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście wolę tradycyjna najprostszą metodę, bo nie wszystko jest dobre dla mojej skóry.
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Witaj w moim swiecie , Blogger