października 07, 2017

Lustro dwustronne podświetlane Smukee czy lustro klasyczne Delco?Porównanie luster z biedronki


Każda z nas potrzebuję do codziennego makijażu lustro. Dziś opiszę Wam lustra, które posiadam osobiście.
Czy wolę zwykłe klasyczne lustro, czy z podświetleniem? o tym w moim dzisiejszym poście 





LUSTRO KLASYCZNE MARKI DELCO





Moim klasycznym lustrem jest lustro marki Delco. Jeśli dobrze pamiętam, kosztowało około 30 zł.
Lusterko jest dwustronne, obrotowe. Powiększa 3-krotnie.




LUSTRO PODŚWIETLANE MARKI SMUKEE








Moim podświetlanym lustrem jest lusterko marki Smukee.
0brotowe, dwustronne, po jednej stronie tradycyjne, po drugiej-powiększające 5-krotnie. Ma stabilną nóżkę z antypoślizgową podstawą.
Jego cena to około 50 zł.


RÓŻNICE:









Lusterko klasyczne posiada powiększenie 3x
lusterko podświetlane aż 5x.

Lusterko klasyczne jest mniejsze i lekkie
lusterko podświetlane jest ciężkie i duże.

Lusterko klasyczne łatwo szybko obrócić
lusterko podświetlane ciężko.

Lusterko klasyczne kosztuje 30 zł 
lusterko podświetlane 50 zł.

Lusterko klasyczne nie potrzebuje baterii
lusterko podświetlane zasilane jest bateriami paluszki.




PODSUMOWANIE: 

Ja osobiście w dzień korzystam z lustra klasycznego gdyż wydaję mi się bardziej praktyczniejsze. Mogę szybko je wziąć i zrobić szybki makijaż przy oknie. Nie muszę męczyć się z obracaniem.

Jeśli potrzebuję wymalować się z samego rana, gdy na dworze jest jeszcze ciemno i nie mam dobrego światła to korzystam z lustra podświetlanego ale uważam że koniecznie trzeba mieć włączone dodatkowe światło lampy gdyż światło z samego lustra jest niedostateczne.



UWAŻAM ŻE:

Warto zakupić lustro klasyczne, jeśli wstajecie do pracy czy szkoły, gdy już jest jasno i lubicie gadżety, które zaskakują swoją lekkością i nie sprawiają żadnych problemów z użytkowaniem. 

Jeśli jednak wstajecie o 4 bądź 5 rano to polecam zakupić lustro podświetlane, pomoże Wam przede wszystkim zrobić idealny makijaż do pracy lub szkoły i nie przestraszycie się swojego wyglądu podczas przypadkowego spojrzenia w jakieś lustro :) 

52 komentarze:

  1. Świetny i bardzo pomocny post! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie takiego posta szukałam, od dawna zastanawiam się nad lusterkiem z wbudowanym światłem led. Bardzo pomocny post.

    https://iwilittleworld.blogspot.com/2017/08/krem-do-ciaa-aloe-vera.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba wybrałabym to podświetlane, fajniej się prezentuje i wogóle jakoś tak bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o wygląd to faktycznie lepiej wygląda podświetlane :)

      Usuń
  4. Lustro podświetlane zdecydowanie przyda się na zimowe poranki :) póki co korzystam z klasycznego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że nie ma sensu kupować podświetlanego, bo troszkę szkoda pieniędzy, a moim zdaniem jest mniej użyteczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie mamw planach kupić nowe lustro, bo moje się popsuło ;)
    dzięki za post ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście chyba wybrałabym lustro z podświetlenie. U mnie lusterko i tak cały czas byłoby na biurku, a przynajmniej nie musiałabym kupować lampy z zimnym światłem. ☺

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ciemne mieszkanie i takie podświetlenie z lusterka by mi nie wystarczało. Lampa musiałaby mieć o wiele większa moc. Posiadam lustro z Ikei, wystarcza mi, choć zwykle maluje sie przy łazienkowym. ��

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie bardziej odpowiadają llustra klasyczne, bo są proste i szybkie w użyciu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super porównanie. Ja posiadam właśnie klasyczne lustro i jestem z niego zadowolona. :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się lustro z podświetleniem 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie ten post jest bardzo pomocny. Sama zastanawiałam się nad zakupem tego lustra ale ostatecznie kupiła je moja siostra:D
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam się malować przy naturalnym oświetleniu. Ale jednak czasem wstaje o 6 lub wychodze późno i makijaż robię np. o 19, no i wtedy jest problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że potrzebujesz dwóch lusterek tak samo jak ja 😀

      Usuń
  14. Zastanawiałam się nad zakupem lustra podświetlanego, gdy było dostępne w Biedronce, ale koniec końców zrezygnowałam, a teraz trochę żałuje, bo mam w domu kiepskie oświetlenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak następnym razem polecam zakupić 😀często są w biedronce na promocji

      Usuń
  15. Bardzo fajne to lusterko podswietlane! Chyba poszukam w sklepach takiego ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko niewiem jak cenowo wychodzi normalnie w sklepie :) ale często jest w biedronce na promocji ��

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post ! :) Strasznie spodobało mi się to lusterko podświetlane ! :) pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super, właśnie planowałam kupić lusterko podświetlane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie spotkałam się wcześniej z lusterkiem posświetlanym, będę musiała wypróbować! Zapraszam, http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam klasyczne lusterko z IKEA za ok 20 zł i jest super xd
    obserwuję, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne te podświetlane, muszę zaopatrzyć się w coś tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo zaciekawiło mnie to lusterko podświetlane. Muszę czegoś takiego poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie wybrałabym lustro z podświetleniem :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi moja mama sprawiła ostatnio w prezencie lusterko podświetlane, to prawda jest dosyć ciężkie i niestety największym jego minusem jest niedostateczne światło :/
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie myślę o zakupie lusterka i zastanawiam się czy warto brać podświetlane :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Do mnie jakoś przemawia to lustro podświetlane.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne to podświetlane lusterko, własciwie to muszę takie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  28. W sumie nie mam żadnego lustra tego typu. Zazwyczaj maluję się przy lusterku z palety lub wielkim, który mam na drzwiach szafy :D Jednak przydałoby się zaopatrzyć w coś takiego, postawiłabym chyba na klasyczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rozwiązanie i nawet nie takie drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A moje lusterko kilka dni temu stłukło się :( muszę zakupić nowe może tym razem podświetlane :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny post, ciekawiło mnie to podświetlane lustro z Biedronki i chyba się na nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tanie jak na takie lustro, tym bardziej podświetlane. Bardzo ładnie się prezentuję i na pewno jest niezbędnikiem :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ciemny pokój dlatego wybrała bym lustro podświetlane :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ooo super gadżet! Musimy je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Podświetlane lusterko to świetny gadżet, chyba kupie takie mamie w prezencie na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy post!
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę że takie podświetlane lustro by mi się przydało. Kiedyś miałam taki sposób, że stawiałam lusterko przed lampką którą kierowałam na siebie :). Tak najbardziej lubiłam robić makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzięki za ten post, nawet nie wiedziałam, że bywa takie podświetlane :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne lusterko - myślę cały czas nad takim :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie i takie jest bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie i takie jest bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy mogłabym prosić o średnice lusterka razem z ramą, oraz bez ramy?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Witaj w moim swiecie , Blogger